tisdag, november 03, 2009

Min Passion



Dem senaste veckorna har jag funderat mycket kring mig själv och mina mål jag verkligen vill lyckas med. Jag inser mer nu efter min Polen resa att jag nästan glömt min passion jag har för musiken, att jag nästan kände att jag håll på att ge upp, men någonting hände när jag kom tillbaks som fick mig inse mer att det nu är dags att jobba hårdare med mitt musikskapande. Jag har köpt en ny dator som är mycket bättre och lagom anpassad för olika musikprogram och nu är det bara midi klaviatur som saknas men det kommer så småningom. Jag är väldigt tacksam för alla som stått vid mig dem senaste veckorna och hjälpt mig att komma ifrån svackan jag hade, den håll på att knäcka mig ganska hårt. Än så känner jag lite sorg, men jag får acceptera känslan och börja gå vidare sakta men säkert. Som sagt, jag tänker börja med min passion som är musiken och jag känner att det kommer bli något unikt av mig.

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar