onsdag, januari 13, 2010

PARTOUZE!!!!!



Har inte bloggat på länge jag vet men det har hänt så mycket den senaste tiden kring musiken att jag har vart så grymt självupptagen. Vi pratar om varje dag så har jag jobbat med musik non stop och det mina damer och herrar känns så jävla bra. På mitt förra inlägg skrev jag hur stor betydelse musiken har för mig och hur just denna betydelse blir allt mer viktigare för varje dag som går. Idag så kollade jag på min mail och fick reda på att jag och DJ Bulgarii (min dj, co-producer och PARTOUZER vän, haha!) kom med DJ-Tävlingen som börjar den 29 Januari på Pluto! Efter allt kämpande så äntligen kan vi visa upp våra skils live till en publik som lyssnar på House och vet vad musiken innebär. FOR THE LOVE OF HOUSE OCH LOVE TILL ALLA ER SOM LYSSNAR PÅ HOUSE! Jag är grymt taggad! Vi kommer att spela första ronden av tävlingen den 5:e Februari kl 23:00!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar