fredag, februari 12, 2010

Jag saknar mina föräldrar. ♥



Fick nyss ett samtal från min mor! Jag blev himmelskt glad att höra hennes röst! Själv så blev jag väldigt grubblig i rösten när vi sa hej då till varandra. Vad jag har lärt mig i livet är att man ska visa sina känslor för dem man älskar och bryr sig om. Så när jag hörde min mor börja gråta i telefon för att hon saknade mig, så kunde jag inte heller hålla mina tårar. Tårarna försade bara ner från mina ögon. Efter många "Hej då", "Saknar dig" och "Älskar dig" (pappa hörde man säga i bakrunden: "ÄLSKAR DIG GRABBEN VI SES SNART", jag har inte set min far på 2 år nu och det känns som fan.) så när la vi på så fick jag en sån drivkraft att kämpa så jävla mycket för musiken. För det många inte vet är ju att jag gör det för mig själv, men mest så gör jag det för min familj! Om jag någon dag i framtiden skulle lyckas så jävla mycket med musiken, att det visar sig att jag blev något stort utav det, så kommer jag hjälpa min familj så grymt mycket! Den största inspiration för min musik är min familj och det är så grymt unik och jag skyddar det så grymt mycket! Jag skyddar min dröm!


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar