söndag, januari 31, 2010

5 dagar kvar!



"Raffa är du stressad på något set?" - HAHA ja som fan!

Frågan är väl kanske varför du är stressad? Om 5 dagar så har jag spelning på Pluto som jag är grymt taggad till men samtidigt smått stressad. Jag är grymt nervös, nästan som att jag tappar andan varje gång jag tänker på att det är snart Fredag igen, att man ska sätta på sig sin älskade recordbag + mina HDJ-1000 lurar och ner till Pluto. Känns smått som en dröm but i like this feeling alot! Så nu dom senaste dagarna som kommer så ska jag fokusera mig på att öva, öva, öva och ÖVA som fan på klockrena beatmatch och självklart får jag inte glömma det viktigaste av allt, det är kännslan jag bär med mig överallt vart jag en är och grymt viktigt till spleningen: The Vibe!

Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar