tisdag, februari 02, 2010

3 dagar kvar!



Så nu är det bara 3 dagar kvar till spelningen och jag blir bara mer nervös ju närmare vi är fredag!

Just nu sitter jag och käkar min älskade frukost (havregrynsgröt och stekta ägg på mackor :)) framför datan och lyssnar på Steve Angello's - Monday, vocal remixen. Det är i princip samma låt men han har med sångerskan Julie McKnight. Hennes röst är så jävla stark att den når ens själ direkt och man får en sån stark emotionell känsla att man bara vill skrika ut och hoppa! Sen är Monday's beats så grymt sköna med, så Steve Angello gjorde en lyckad bra låt där.
Idag ska jag köra box passet på Feel Good och jag kan ju säga att det går riktigt jävla bra. Bror min behövde lite hjälp med att fota sin soffa för att han ska sälja den sen är det väl inget mer. Nu på morgonen ska man städa och donna med sånt så att huset håller sig fräscht, man mår så mycket bättre då.


Cheers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar